2017/05/26

Zakupy


Czekają mnie jutro zakupy i to nie takie zwykłe zakupy, tylko muszę jechać do sklepu i zakupić nowy okap kuchenny. Stary niestety już jest ma wykończeniu i czas na jego następcę. Pewnie myślicie, że jak o tym piszę, to się znam na okapach itp, ale niestety jesteście w błędzie. Zasiadłam wczoraj przed laptopem i dla chcącego nic trudnego, ja jestem tego żywym przykładem. Przeglądałam, przeczytałam i naprawdę wiem po co dziś jadę😊 Dla osób, które maja zamiar wymienić okap na nowy, lub w ogóle dopiero chcą go zakupić przesyłam stronkę http://filtrydookapow.pl/okap-kuchenny/  Naprawdę człowiek bez internetu, to jak bez ręki...

1 komentarz:

  1. O, trochę w temacie jestem :D! U nas okap pojawił się w zeszły weekend. Znaleźliśmy całkiem tani na OLX i w super stanie :).

    OdpowiedzUsuń